BewustwordingsZENtrum voor vitaliteit en welzijn
Opruimen en organizen
Herken je dit?
​
​​
-
Je hebt gebrek aan overzicht en orde in ruimte en tijd
-
Je ervaart stress en/of onrust van (te)veel spullen om je heen
-
Je ziet door de bomen het bos niet meer en je wilt dingen tegelijk doen
-
Last van verzamelwoede, uitstelgedrag, moeite met loslaten van spullen
-
Je raakt vaak spullen kwijt
Wil jij dit?
• Minder stress
• Regie nemen in je leven
• Meer tijd voor leuke dingen
• Meer rust, ruimte en energie in je hoofd/lichaam/huis en/of op je werkplek
• Hulp bij het opruimen en indelen van (ruimtes in) je huis (bij bijvoorbeeld: verhuizing, op jezelf wonen, samenwonen, gezinsuitbreiding, overlijden en scheiding)
Ik kan je helpen!
Als chaotisch persoon en HSP'er was het niet altijd makkelijk om mij aan mijn planning te houden. Mijn gezin, werken, huishouden. Alle ballen moest ik van mezelf omhoog houden als perfectionist. Na een verhuizing, sloeg ik even dicht. Er moest zoveel gebeuren en wat had ik eigenlijk veel spullen! Ook plande ik mijn agenda helemaal vol met allerlei afspraken. Ik had behoefte aan rust in mijn hoofd, 'ont'moeten en meer energie. Toen ben ik gaan leren organizen voor mezelf.
​
Ben jij ook toe aan een opgeruimd hoofd en huis?
Plan een kosteloos intakegesprek.
​
​
​
Naast Professional Organizer is Della Vijf Elementen Vitaliteitscoach, masseur, stoelyogadocent en geeft Reiki. Voor meer info en/of interesse kijk op www.massageassen.nl
​
​
​
"Della heeft mij heel goed geholpen met het opruimen van mijn kantoor. Ik zat hier al maandenlang tegenaan te hikken. Samen met Della was het in 1 dag gepiept. En ik heb nog heel veel tips gekregen over hoe ik efficiënter kan werken."
​
Janneke Ananias,
Zelfstandig ondernemer
Werkwijze
​
-
Intakegesprek
Tijdens onze kennismaking bespreken we jouw situatie en wat je wilt bereiken. ​​We gaan ook in op de vraag hoe het kan dat je je doelen nog niet behaald hebt, zodat we erachter komen waar jouw knelpunten zitten.
-
Offerte
Ik stel een stappenplan op met een indicatie van de prijs en aantal sessies waarvan ik denk dat je die nodig hebt om jouw doel te bereiken.
​
-
Aan de slag
We gaan samen opruimen en organiseren. Je krijgt tips en handvatten zodat je inzicht krijgt in hoe je jouw (huis- of werk) omgeving organiseert. Het aantal sessies zijn vooraf afgesproken en duren gemiddeld 3 uur.
​
-
Opfris sessie
Na ongeveer 2-3 maanden hebben we nog een contactmoment. We bespreken hoe het nu gaat, heb je echt je doel bereikt? Stel je vragen en ontvang nog handige tips om meer rust en ruimte te creëren in je leven.
​
"Opruimen gaat nooit over spullen.
Het gaat altijd over jou."
Tarieven opruimen en organizen
Samen een ruimte in je huis opruimen met als doel:
-
Rust en ruimte in je hoofd
-
Opgeruimd huis
-
Overzicht
​
​
Intakegesprek
Vooraf is er een gratis kennismakingsgesprek van 60 minuten telefonisch, online of bij je thuis. Kies je vooraf al voor meerdere sessies, dan kom ik bij het intakegesprek bij je thuis of op locatie.
​
Duur van een 'opruim & organize' sessie
3 uur op locatie
​
Prijzen
1 sessie € 199
2 sessies € 375
3 sessies € 550 (meest gekozen)
4 sessies € 725
8 sessies € 1375
​
✅De opfris sessie van 1,5 uur na 2-3 maanden, reistijden tot een half uur (enkele reis), tot 20 kilometer en kleine organizingmaterialen zijn inbegrepen bij de prijs.
​
De kleine lettertjes
Ale prijzen zijn inclusief BTW voor particulieren, exclusief BTW voor zelfstandigen en organisaties.
Reiskosten 0,21 cent per kilometer (vanaf 20 km rondom Assen)
​
​
Nazorg OrganiZenpakket:
Na de sessies kun je een nazorg pakket afnemen. We hebben dan per maand/per kwartaal of jaarlijks een opfris sessie. Pakket wordt op maat gemaakt.
​
Een combinatie 'opruim-en organize' sessie en Feng Shui is ook mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden.
​
​
​
​
​